

Veterinærdeg-26/06/2026 13:26
Fredagspost 🥰☀️ Endelig var det helg igjen og vi ønsker dere en riktig god helg 💚Dette er også siste helg hvor det er mulighet for ormekur hos oss i forbindelse med utenlandsreise før sommerferien 🐶✈️Vi benytter samtidig anledningen til å informere om at mandag kveld vil det ikke være mulighet for ormekur etter kl. 16:00. God helg i sommervarmen ☀️

Veterinærdeg-23/06/2026 07:25
☀️ Sommerens åpningstider hos oss ☀️Klinikken holder åpent som normalt frem til og med fredag 04.07. Fra helgen etter dette vil det være endringer:• Det er ingen veterinær tilgjengelig i helgene• Kun butikken holder åpent lørdager kl. 12–16• Det vil derfor ikke være mulighet for ormekur i helgene• Helgene vil være avvikende frem til og med 09.08. Sommeråpningstider i ukedagene frem til 02.08:Mandag: 09:00–16:00Tirsdag: 09:00–16:00Onsdag: 12:00–19:00Torsdag: 09:00–16:00Fredag: 09:00–16:00Vi ønsker alle våre kunder og firbeinte venner en riktig god sommer! ☀️🐶🐱

Veterinærdeg-19/06/2026 20:41
Fredagspost ❤️🐾 Vi er på plass fra 12.00-16.00 lørdag og søndag!Vi ønsker alle en riktig god helg og håper alle koser seg med litt varmere temperaturer ☀️❤️